poniedziałek, 29 września 2014

Witajcie Kochane!- słów o mnie kilka.

Witajcie (again) :)


Imię: Natrisha
Wiek: 17 lat
Zainteresowanie: muzyka
Waga: 64,7 kg
Wzrost: 160 cm
Motto: Najpierw tworzymy nasze nawyki, potem one tworzą nas.
Cel: 55 kg

Słuchajcie. Wiem, że nie popisałam się wagą, że wcale nie jest taka "piękna". Ale nie o to tu chodzi :) Jestem tutaj, żeby udowodnić sobie i Wam, że zrzucenie zbędnych kilogramów wcale nie musi być katowaniem. Mam zamiar nauczyć się jeść zdrowo i żyć zdrowo. Dlaczego tutaj? Bo wiem, że z Wami mogę wszystko.
W świecie wirtualnym panuje niesamowicie miła atmosfera, wspieracie się nawzajem (pomijam 'hejty'). Chciałabym również kogoś wspierać w dążeniu do upragnionych celów. Mam nadzieję, że czas temu poświęcony będzie wspaniały i niezapomniany. miłego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz